Seznamte se se současnými umělci Petrem Lysáčkem a Jiřím Kudělou během komentované prohlídky výstavy Facelift. Ve slovníku marketingu se facelift používá jako strategie inovace produktu, skrze níž marketingové firmy nabízí designovou změnu a příležitost k odstranění eventuálních nedostatků a chyb produktu. Ve smyslu omlazení, vylepšení lidské podoby, se téma faceliftingu v dílech Jiřího Kuděly a Petra Lysáčka prolíná s jejich vnímáním světa přes optiku metafory theatrum mundi. Autoři výstavy z různých úhlů uvažují nad uměleckým portrétem, co vše lze za portrét ještě považovat, nad společenskými rolemi i hereckými výkony. Výstava dává prostor nečekanému, hravým formám a novým souvislostem, vynalézavé ironii, absurditě, prvkům neo-dada a recyklaci.
Akce je součástí programu DOA – Dnů otevřených ateliérů na jižní Moravě.